söndag 1 januari 2012

MAAAARRY CHRISTMAS oh wait

Sammanfattning av mitt 2011:
(ni får ursäkta om texten sitter på helt fucked up ställen, redigeringsprogramet vill inte sammarbeta.)


tumblr.






mcr. 

-insert cheesy heart here-




































Marilyn Manson.








BATMAN.
och andra superhjältar och serietidningar.
soooom x-men, iron man, wolverine och typ ja. hm det är de jag läser just nu.


OCH SÅKLART JOKERN
här är en finfin bild från arkham city spelet.

fast jokern i the dark knight är också freaking cool.

ON WITH THE LIST~


Lolita~
btssb's Clockwork Tea Party. IHSOHGSKFHH JAG VILL HAAAAA
under 2011 har jag också fastnat mer för classic lolita istället för sweet.


...hm. det var nog vad mitt år har bestått av.
JUSTE GLEE OCKSÅ.
man får ju inte glömma glee för glee är det bästa som finns. typ. 


1 kommentar:

  1. RAAAAYYYYYY VADSÖTDUÄÄRRRRR hej
    Marilyn Manson ftw :D OCH TWIGGY EUFDJDDS JAG ÄLSKAR DEN VIDEON SÅ. FÖRSKRÄCKLIGT. MYCKET. och det är en broccoli med i början :D

    SvaraRadera