onsdag 4 januari 2012

hm. heeeeej.

Idag var jag såhär i Karlstad och handlade fast jag hade såhär inga pengar men jag såhär fick lite av mamma heihoeh.
...hahaha hoe. :(((((((((
Jag köpte en kopp med rosor på :'D SÅ NU HAR JAG TVÅÅÅÅ KOPPAR med rosor.
Och sen så köpte jag ett par scullcandy in-ears. De är bra. :D
Och så köpte jag plektrum så nu slipper min tumme gå sönder.
Och så köpte jag en tröja med prickar på ihihihihihi
Och så köpte jag doftljus omnomnomnom
Och så köpte jag... eh. Inget mer.
Och (ochochochochochoch) när vi kom hem så var pappa där och sa "Duu Julia nu har jag plektrum och ett par hörlurar till dig :DDDDDD"
Så nu har jag åtta plektrum hihehohehihe
Fast pappa glömde plektrummen på jobbet :((((((((((((((((((((((
nejmen.
:D
Och jag är sådär lite stolt nuva för jag PRATADE med killen på teknikmagasinet och det var läskigt och jag började typ skaka och stamma och det var pinsamt och jag hatar folk uschusch
nu ska jag ladda min mobil så jag kan vara inne på tumblr hela natten fast nä


JUSTE. mamma köpte Just Dance 3 till Wii och det är jättekol och det finns med en Daft Punk låt och jag skrek lite när jag såg det :'D Och så finns This Is Halloween ihhihihihihihi


VAD HAR NI GJORT IDAG DÅ
fast jag vet redan eftersom det bara är två personer som läser min blogg :D


nassinassi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar