torsdag 5 januari 2012

Jag sitter och nördar lagom.

Kollar på Teen Titans och dör lite sådär va. För er som inte kollat på det, GÖR DET :c Teen Titans innehåller nästan lika mycket komedi som action, och det märker man när man är trött och skrattar åt allt. hahahahhahaha
nejmen.
Jag sitter också och kollar på cosplayvideos eehheiheh. Batman cosplay. Me likey likey.

Ooooch så såg jag en tecknad bild av Robin och jag skrek.

Haha, jag gillar Robin och Jokern mer än Batman.
FAST DET MENAR INTE ATT JAG INTE GILLAR BRUCE FÖR DET GÖR JAG. MM. A. MYCKET.
Och Harley. Sie ist serh awesome.
Tyskaskills ftw.
Och Two-Face hihhi
Och så hittade jag en rulig sketch/skit med Robin och Kid Flash och jag dog lite för den är kul.
:D
Jag gillar folk som parar ihop Wally och Tiiiiim :'D (Kid Flash och Robin för er som inte vet. *cough cough* :c (Eller egentligen tredje Kid Flash och andra Robin) 

KOLLAKOLLA DET DÄR ÄR WALLY IEHHIEHIEHI det var första bilden jag hittade bland mina bilder och jag tänker inte dyka ner där igen

Det finns tydligen folk som parar ihop Tim med Kon 8C (aka Superboy aka Connor Kent aka Supermans sidekick som man nog förstår) JAG FÖRSTÅR INTE HUUUUR okej kanske lite gsjhdgf


En sak som jag har märkt är att det finns EXTREMT (extremtextremt) mycket fanfics och fanart och cosplay ehiehih ME LIKEY LIKEY
Fast jag vågar inte läsa fanfics om Robin. 
:'C

Nu ska jag fortsätta nörda Teen Titans och kanske spela lite Arkham City om jag orkar vilket jag säkert inte gör. 
Jaja.

NASSINASSI



juste, sketchen:



FHADASFGSFG JAG VILL COSPLAYA ROBIN
OCH DARK LINK
OCH ja det är de jag vill cosplaya för tillfället 
nassinassi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar