fredag 6 januari 2012

Jo, ang. förra inlägget...

Jag kollade på Teen Titans och det hände en sak och blev ledsen JAG VILL INTE PRATA OM DET




....aja.
Här kommer, helt utan anledning, en lista med mina favoritlåtar just nu. :D
eller lista och lista.. eh.




På plats nummer feeem...




Da Funk av Daft Punk 8D Dansen till den på Just Dance är kulig.




På tal om Daft Punk, Ian och Anthony (från smosh om ni inte visste det men jag tycker att ni borde veta det. ja. *nicka*) pratade om Daft Punk i det senaste avsnittet av Lunchtime w/ Smosh 8'D Jag dog lite.


OKEJ. På plats fyra. Arkham City Main Theme. hdfgsjhdfhak




Plats nummer tre, The Taste Of Blood av The Used.




Nummer TVÅÅÅ
Också av The Used; The Ripper.




OOOOCH DET SOM VI ALLA HAR VÄNTAT PÅ, eller inte. Ni sitter säkert jätteutråkat och bara scrollar igenom utan att lyssna åtminstone lite grann på låtarna och det tycker jag är en SKAM. SKAM SÄGER JAG.
Jaja. Nummer ett:


.......












............................






Oh, Stranger av The Raveonettes :D




Från Soundtracket till Arkham City. 
Ja, jag gillar det spelet. och den låten hgsgsjfh jag vet inte varför jag har fastnat för den. den är bara så allmänt awesome.






NU HAR JAG SUTTIT MED DET HÄR INLÄGGET I EN HALVTIMME OCH MIN ARM GÖR ONT SÅ NU SKA JAG SOVA
fast nä. jag kommer säkert bara sitta och kolla på onödiga videos på youtube.
Godnatt/god morgon iallafall.
Och imorgon blir Morgret fjortis, det får vi inte glömma :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddd
nejmen.
jag känner mig liten.

2 kommentarer:

  1. Gratulera henne från mig :D Och om en månad och några dagar blir jag också fjortis. Familjen kommer mobba mig :c

    SvaraRadera
  2. Lyssnat på låtarna nu 8D De av The Used var ju väldigt bra :D *söka upp dem på spotify*
    De andra var helt okej :D (helt okej=bra på Johannaspråk)

    SvaraRadera