tisdag 30 augusti 2011

:D

Vet ni vem det där är? *peka på användarnamn* Det där är Mooorgan :'D *proud mom moment* La inte märke till det förens hon nämde det på din blogg.. Trots att jag sett kommentaren typ 100 gånger och sett videon 4524786 gången.
....ehehe.

Denna dag har varit mycket besvärlig. Det började med att Stampe hade rymt precis innan jag skulle gå till skolan (typ 8) så jag fick panik. Sedan efter tio minuter - en kvart hittade jag honom i garaget, sittandes käkandes i påsen med kaninmat. Då panik-smsade jag Johanna och sa att jag skulle bli sen pga rymmande grisar och började halvspringa till skolan. Sen typ tjugo över får jag svar från Johanna där hon påminner mig om att vi börjar senare idag. Jag slår mig i huvudet för att jag har så dåligt minne.
Seeeen råkar jag låsa in mina nycklar i skåpet och blir sur. Då får jag vänta på att läraren ska komma så jag kan få min reservnyckel. Sen när jag har låst in mina grejor i skåpet och ska gå till lunchen hittar jag inte min mobil, och får ytterligare en panikattack. Sen visar det sig att den låg längst ner i min väska. Efterdet så flyter skoldagen påååå och vi sluuutar.
Nejjuste. Vi hade SO också, och då skulle vi markera de tio viktigaste platserna (eller ställerna eller floderna eller strömmarna eller.. ah. u get tha point)på jorden. Och och Johanna hamnar i samma grupp :D Våååran lista (Det jag kommer ihåg från den. Numren kanske inte stämmer helt, men sts):
1. Kristinehamn. :D (Läraren skriver Krillehöla stort på tavlan)
2. New York
3. Washington
4. Stockholm
5. ...Madrid? D:
6. Paris tror jag.
7. Tokyo Golfströmmen(från början skrev vi Tokyo för Tokyo är awesome, men sen strök vi det och skrev golfströmmen för utan den skulle det vara lika kallt här som det är i Sibirien. Och det är kallt.)
8. Beijing
9. New Jersey :D (ofc. #itsakilljoything)
10. California :D (ofc. #itsagreendaything )


Imorgon har vi sovmorgan, börjar inte förens 09:10 :D Mwihiihi.
Guten natt.


1 kommentar:

  1. *proud mom moment för att du också la ut den där kommentaren*

    SvaraRadera