torsdag 18 augusti 2011

Avatar 8D

Kollade nyss på Avatar The Last Airbender-filmen.
Måste säga att den var inte lika bra som jag hade hoppats på :/ Sokka var alldeles för seriös.. I animen skrattar man åt det mesta han säger och gör ju Dx Tror jag skrattade en eller två gånger under hela filmen. Buhu. :c
Och gillade inte direkt skådespelaren som spelade Zuko heller. 
   <-- Anime-Zuko
 <-- Filmen-Zuko


OCH MAN SÅG JU KNAPPT HANS ÄRR ;________; 
Och Toph var inte med alls D8 Fast det var bara första boken (vatten .__.) som var med. Får hoppas att det blir fler filmer, eld är min favoritdel jue ;-;
Så jag blev ganska besviken eftersom Zuko, Sokka och Toph är mina favoritkaraktärer >:c
Ska gå och lägga mig om en kvart typ. Har huvudvärk och är hungrig. D:
Heidooo

1 kommentar:

  1. MEH. VAR INTE TOPH MED?! Då ska jag inte se den filmen. >:CCC ... Inte för att jag tänkt göra det heller men..
    Sokka, Zuko och Toph är mina favoritkaraktärer också. '-' Och Momo 8'D

    SvaraRadera