lördag 3 september 2011

GRATTIS PÅ BRÖLLOPSDAGEN 8D

Idag är det 4 år sedan Gerard och Lindsey gifte sig! :D Awesomeness.


image


De passar så bra tillsammans :D




Och nu till lite tråkiga nyheter.. 
Mike blev sparkad ut MCR :C
Jag gillade honom inte särskilt mycket från början, men nu när han inte spelar med MCR längre kan jag inte låta bli att sakna honom :L
http://www.mychemicalromance.com/blog/frank/just-facts




OCH igår såg jag på House Of Wax, en film jag velat se ganska länge nu :3 Fast jag missade första timmen. Hade missat hela om inte Morgan hade varit så vänlig och upplyst mig om att den gick.
OCH DE SPELADE EN MARILYN MANSON-LÅT I FILMEN. Det var awesome.
Och sen när eftertexterna kom upp började HELENA SPELAS. Då dog jag.




OCH igår på MTV Worldstage visade de klipp från Oxgene-festivalen i Irland, och då visade de Na Na Na och Teenagers 8D Jag och Tilda dog.


Nu ska jag kolla tumblrrrr. Heido. Trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar