måndag 29 augusti 2011

min daaaaag.

Hah. Har lagt upp 69 inlägg..
Aja. Skriver från mobilen nu, så det är inte säkert att det kommer upp. Men sts.

Idag har det vart en lååång dag, vi slutade kvart i fyra. Vi hade tre och en halv timmes slöjd också! Eller först hade vi vanlig slöjdlektion (vilken var tråkig eftersom man skulle göra något tråkigt grupparbete, och jag var tvungen att ha träslöjd) och sen elevens val där jag valt textilslöjd. Har börjat på en kjol (VEM kunde tro att jag skulle sy en kjol?) som blir röd och svart.
Skulle vilja ha musik istället för slöjd. Vi valde i somras innan vi slutade sexan, och jag har förändrats en hel del över sommaren. Har till exempel börjat föredragit Hot Topic före Angelic Pretty (det största japanska sweet lolita-märket) och svart och rött framför rosa... Känns rätt wierd. Måste säga att det egentligen är tack vare musiken och lite Johanna.
AJA. Nog om det.

-i korridoren-
Elin: Du passar i svart hår :D
Jag: Taaack :D
Elin: Men du måste sola på sommaren, annars kommer du se helt emo ut.
Jag: ...hdgf. *få litet utbrott i mitt skåp*

D8

Efter skolan gick jag, Erika, Johanna och Ida hem till Johanna innan vi skulle till bygget. ALLTSÅ. Jag vill ha deras kattungar för de är så söta och små och fluffiga D:

Sen var vi på bygget vilket var awesome. Har kramp i tummen så jag berättar mer om det någon annan dag.
Och Ida och Erika tyckte jag såg ut som en kille pga mitt hååår. Hur ofta ser man en kille i kjol och tights...?
Och Ida berättade att imorse när hon såg mig och Johanna gå i korridoren trodde hon först att Johanna hade skaffat en pojkvän. *dö*

-i bilen med mamma efter att vi skjutsat hem Ida, Erika och Johanna-
Mamma: Ni borde spela pop istället ... :D
Jag: NEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEJNEEEEEEEEJ. Nej.
Mamma: Jooo, då är det lättare att tjäna pengar :D Och så är det större chans att era låtar spelas i radio någon gång.
Jag: Och du ska föreställa min mamma?! Säger åt mig att jag ska ge upp det jag älskar för pengarnas skull D8 *sur*
Mamma: *skratta*
Jag: ... >:c

Nu trillar mina tummar snart av.
Heidooo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar