torsdag 22 december 2011

Nu är jag lagom depp.






hahahahaha humor.
fast nä.


nejmen seriöst nu. :((((((((((((((((((((((((((



BATMAN NEJ FUUUU VAD KOMMER HÄNDA VAVAVA JAG VILL VETA OCH DET ÄR BÄST FÖR ER ATT HAN INTE DÖR FÖR DÅ DÖR JAG OCKSÅ fast jag tror bara att de kommer avslöja för världen att det är bruce som är batman men w/e DET ÄR INTE BRAAAA OCH JAG HOPPAS JOKERN SMITER FRÅN FÄNGELSET OCH TRÄFFAR HARLEY QUINN IGEN FÖR HON ÄR COOL VETTU


coola saker vettu fast jokerns face ser lite ut som en marsmallow eheheh omnomnonom jak ska eta dej

ooooooch förresten, kolla på den här :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))




denn kolar jak po ner jak er lessen för då blir jag GLAD IGEN <3333333333333333333333
jajuste, vissa delar av the dark knight är inspelade med imaxkameror (som är anpassade för större skärm och har mycket bättre kvalité än vanliga kameror) och det fanns bara tre sånna kameror i hela världen. ooooch de råkade ha sönder en.
:D




..........................DET ÄR DEN 22:E IDAG DDD'''''''''''''''''''': OM EN MÅNAD ÄR DET PRECIS FYRA ÅR SEDAN HEATH LEDGER DOG :'''''''''''''(((((((((((((


och om du inte vet vem det är ska jag ge dig en ledtråd






gissa veeeeeeem. :DDDDDDDDDDDDDDDDdd
jajuste en sak till (fast det är nog typ bara sarah som vet vad det är för film :DDDDDDDD)





:'c






JAJUSTE påtal om morgret, hennes julklapp + mina böcker kom idag 8DDD eller pappa skulle åka och hämta dem på posten men han glömde det så han får hämta dem imorgon. >:cCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC
hahahhahahahaha det ser ut som om smileyn har en NESA hahahahahahhah


imorgon (idag O_______O) är jag sjuk så jag kommer inte till badhuset och jag kommer inte heller få SÄGA ADJÖ TILL HELA KLASSEN VISST ÄR DET TRAGISKT fast nä




Jag är riktigt jäkla övertrött just nu om ni inte redan har insett det. Men jag mår illa och har ont i huvudet så jag kan inte sova. 
Nu ska jag kolla på The Dark Knight. Hejdå. Godnatt. Sayonara. What ever.

1 kommentar:

  1. Heh :c Det var ju ensamt att gå hem utan dig D: NU KOMMER DU INTE SE KLASSEN NÅGON GÅNG MER DET HÄR ÅRET fast du slipper inte mig, MOHAHAHAHAH *elakt skratt, fast ne*. VI SLUTADE KVART I 12 OCH BÖRJADE 9 8D
    SES FÖRHOPPNINGSVIS/ANTAGLIGEN PÅ MÅNDAG LILLEBROR MIKEY :D

    SvaraRadera