måndag 21 november 2011

Nördar anime :D

Min favorit manga all time är Nana. Den handlar om två tjejer som båda heter Nana som träffas av en ren slump på ett tåg mot Tokyo, dit båda ska flytta. De är väldigt olika (Nana Osaki är punkig, medan Nana Komatsu är mer en "KYAAAA~~~♥"-typ) men lyckas ändå på något skumt sätt bygga upp en stark vänskap. :3
Jag satt och läste Nana typ hela sommaren och var besatt, och nyss när jag satt och kollade på Death Note så kom jag på att Nana finns som anime 8D Så nu sitter jag och kollar på den. ^^''
Är dock lite ledsen över att dem nästan inte har tagit med något från första boken, den är ju en av de bästa. D:


OMFG JAG GOOGLADE PRECIS NANA OCH SÅG ATT DET FINNS EN FILM HSGDFH 
Den ska jag se såfort jag kollat lite mer på animen och läst lite mer. *morfar*


GOD NATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar