söndag 9 oktober 2011

LAJV

Innan jag skulle åka var jag typ jättenervös, men jag fick helt enkelt skaka av mig det :c När vi kom dit skulle jag, Ida, Emelie (Idas syster), Simon (spelledare) och Robin (spelledare) sätta oss i ett rum och diskutera karaktärer. Det var läskigt. Simon sa att hans karaktär skulle adoptera min karaktär för båda är lika.. eh.. typ. Hm. Elaka. I vampyrlajvet vi spelar finns det liksom olika klaner, och jag fick turen att bli klanlös. Det är kul. Och jag gick och spred skumma rykten om folk (T.ex. att en kille är gay, och att en annan kille blivit mördad av konstnärer). Sedan gick vi till en restaurang för att äta, och det var jättekul. Alla höll på att skratta ihjäl sig för Robin, Fredrik (kul sak) och Elin (också kul sak) mobbade Alex (kul sak det är synd om).

Sen gick vi tillbaka och började lajva. Det var skitkul. Heido.

1 kommentar: