torsdag 30 juni 2011

Upptäckte en sak... (igen)

30STM ÄR I SVERIGE NU 8D


Satt och kollade på foton som Jared nyss laddade upp, och då var det en som kommenterade och frågade hur vädret är i Sverige. I was all "...wtf? o__O *googla*"
*efter*



Gravityyyy... Don't mean too much to meee...







Sitter också och lyssnar på några av de många band och artister som kommer till Putte i  Parken i år, ska troligtvis dit. Det var inga bra artister på Arvikafestivalen iår, och jag missade Sweden Rock Festival där BLACK VEIL BRIDES spelade ;__;
Aja. Bland annat kommer HÅKAN HELLSTRÖM!! *capsnörd* Och Dead by April!
Några andra bra som jag inte hört talas om innan som kommer är bl.a. Damien, Bildside och Amy's Army.
Lyssnar på Spotify så det är reklam hela tiden... ._______.''


Jag är verkligen trött. Tandläkare om mindre än fyra timmar. Efter det kanske jag följer med mamma och åket ut till någon ö här i närheten. Men kommer antagligen inte orka det, eftersom vi åker runt tio isåfall och blir borta i sisådär 8-9 timmar. Usch. Kommer dö .____.'' Har världens huvudvärk nu också. Usch. Tar med mig iPoden eller mobilen isåfall och nördar Håkan Hellström.
mwhhehhe.


Nu ska jag nog sova! (Fast det ska jag inte.)
Godnatt! (Fast nä.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar